Wie zoekt die zoekt, wie vindt die vindt

Welkom op de pagina van Jan en Line. Deze pagina gaat over ons deel van een grotere groep van mensen die samen een plaats creëren om te wonen. We zijn begonnen onder de naam Rivendell en zo neemt ieder een zijn deel op. wij zijn op dit moment degenen die een plaats gaan verkennen en contacten leggen. Dit lees je in deze blog.


vinden van een plaats om te leven in eenvoud en in eenheid met de natuur en met mensen die dit mee ondersteunen.

donderdag 20 november 2008

uitkijken in Belgie

VErleden jaar reden we nog rond in Frankrijk en nu zijn we al een hele tijd bezig om in Vlaanderen een plaats van liefde te creeëren. Het is fijn om de relatie aan te gaan met het leven. DE bomen die vrucht geven, het onkruid dat eetbaar is, de aarde voelen met mijn handen. Ik ben zo dankbaar voor de boeken van anastasia ik voel het in mijn hart als ik ze lees, ik zie het aan mijn daden dat ze bewuster zijn; ik ben dankbaar voor een nieuwe aarde van Eckhart tolle en zeker de curusus die hij samen met Oprah gaf en die nog steeds op het web te downloaden is. Steeds meer merk ik dat ik wel degelijk een nieuwe aarde kan creeëren niet door tegen te zijn van wat er nu is maar gewoon te ervaren dat ik het leven door mij heen laat stromen elk moment en daardoor het leven voed, anders maak, creeër met dat leven

dank je en welkom jij voorbijganger
ik weet nu jij en ik zijn één
één leven dat op jouw en mijn manier zich uit

liefs
Jan

Geen opmerkingen:

Blogarchief